بریکنگ نیوز

6/recent/ticker-posts

Breaking news

https://www.ilmibat.com/search/label/educational-news?&max-results=7

غیر رجسٹرڈ پرائیویٹ سکولوں اور اکیڈمیوں کے خلاف کریک ڈاؤن شروع کر دیا گیا۔

 

غیر رجسٹرڈ پرائیویٹ سکولوں اور اکیڈمیوں کے خلاف کریک ڈاؤن شروع کر دیا گیا۔

غیر رجسٹرڈ پرائیویٹ سکولوں اور اکیڈمیوں کے خلاف کریک ڈاؤن شروع کر دیا گیا. 

طلباء کے لیے تعلیم کے تحفظ اور معیار کو یقینی بنانے کے لیے، ڈسٹرکٹ رجسٹریشن اتھارٹی، پاکستان نے علاقے میں غیر رجسٹرڈ نجی اسکولوں اور اکیڈمیوں کے خلاف ایک جامع کریک ڈاؤن شروع کیا ہے۔ یہ اقدام تعلیمی اداروں کو ریگولیٹ کرنے اور ان کی نگرانی کے لیے حکومت کی جاری کوششوں کے ایک حصے کے طور پر سامنے آیا ہے، جس میں رجسٹریشن کی اہمیت پر زور دیا گیا ہے اور معیارات کی پابندی کرنا ہے۔

 3 سے 20 لاکھ روپے تک کے سخت جرمانے ۔

تازہ ترین اعلان کے مطابق، غیر رجسٹرڈ اسکولوں اور اکیڈمیوں کو 3 سے 20 لاکھ روپے تک کے سخت جرمانے کیے جائیں گے، جس کا انحصار عدم تعمیل کی حد تک ہے۔ اس اقدام کو مؤثر طریقے سے آگے بڑھانے کے لیے، کمیٹیاں قائم کی گئی ہیں، جن کی قیادت ڈسٹرکٹ ایجوکیشن آفیسرز، ڈپٹی ڈسٹرکٹ ایجوکیشن آفیسرز، اور ایریا ایجوکیشن آفیسرز پر مشتمل ہے۔ یہ کمیٹیاں غیر رجسٹرڈ تعلیمی اداروں کی نشاندہی کے لیے ضلع، تحصیل اور مرکز کی سطح پر معائنہ کریں گی۔

اسٹینڈرڈ آپریٹنگ پروسیجرز (SOPs) ۔

ان معائنے کا بنیادی مقصد نہ صرف رجسٹریشن کے تقاضوں کی تعمیل کو یقینی بنانا ہے بلکہ حفاظتی معیارات اور فراہم کی جانے والی تعلیم کے مجموعی معیار کو بھی برقرار رکھنا ہے۔ کسی اسکول یا اکیڈمی کو رجسٹریشن کے لیے اہل سمجھے جانے کے لیے، اسے اسٹینڈرڈ آپریٹنگ پروسیجرز (SOPs) میں مخصوص معیارات پر پورا اترنا چاہیے۔

رجسٹریشن ۔

رجسٹریشن کے لیے اہم تقاضوں میں سے، تعلیمی اداروں میں ایک جامع سیکیورٹی سیٹ اپ ہونا چاہیے۔ اس میں CCTV کیمروں کے ریکارڈ کو برقرار رکھنا، سیکورٹی گارڈز کو ملازمت دینا، اور عمارت کی فٹنس سرٹیفکیٹ حاصل کرنا شامل ہے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ بنیادی ڈھانچہ طلباء اور عملے کے لیے یکساں طور پر محفوظ اور محفوظ ہے۔

حفاظتی اقدامات کے علاوہ، رجسٹرڈ اسکولوں سے بھی بعض تعلیمی معیارات پر پورا اترنے کی توقع کی جاتی ہے۔ ان میں اچھی طرح سے لیس سائنس اور کمپیوٹر لیبز، ملازمین کے ساتھ معاہدوں، اور شراکتی تعلیمی ماحول کو فروغ دینے کے لیے اسکول کونسل کا قیام شامل ہے۔

 آخری تاریخ۔

معائنہ مکمل کرنے اور رپورٹس جمع کرانے کی آخری تاریخ 10 اگست مقرر کی گئی ہے، جس سے کمیٹیوں کو اپنی ذمہ داریاں احسن طریقے سے نبھانے کے لیے مناسب ٹائم فریم دیا گیا ہے۔ رجسٹرڈ اسکول جو انسپکشنز کو کامیابی سے پاس کرتے ہیں انہیں ایس او پیز کی تعمیل کے ثبوت کے طور پر سرٹیفکیٹ جاری کیے جائیں گے۔

اپیل ۔

حکام والدین اور طلباء سے اس عمل کے دوران تعاون کرنے اور اپنے متعلقہ تعلیمی اداروں کی رجسٹریشن کی حیثیت کی تصدیق کرنے کی اپیل کرتے ہیں۔ غیر رجسٹرڈ اسکولوں کو ضروری تقاضوں کو پورا کرنے کی ترغیب دے کر، حکومت کا مقصد مجموعی تعلیمی معیار کو بلند کرنا اور اس بات کو یقینی بنانا ہے کہ طلباء کو سیکھنے کا بہترین ممکنہ تجربہ حاصل ہو۔

کریک ڈاؤن ۔

غیر رجسٹرڈ نجی اسکولوں اور اکیڈمیوں کے خلاف کریک ڈاؤن کو خطے میں ایک محفوظ اور زیادہ منظم تعلیمی ماحول کو فروغ دینے کی جانب ایک مثبت قدم کے طور پر دیکھا جاتا ہے۔ امید ہے کہ اس اقدام سے تعلیمی شعبے میں احتساب اور معیار کی یقین دہانی میں اضافہ ہو گا، جس سے طلباء اور مجموعی طور پر کمیونٹی کو فائدہ پہنچے گا۔

مزید جانیں

 VU بیچلر اور ماسٹر کے پروگراموں کی وسیع رینج پیش کرتا ہے۔ 

ایک تبصرہ شائع کریں

0 تبصرے